Angajăm expert achiziții publice!

- Absolvent in domeniul stiintelor ingineresti, economice sau juridice - studii de lunga durata cu diploma de licenta;
- Experienta practica si teoretica in legislatia de achizitii publice si in administrarea si utilizarea SEAP/SICAP de minimum 3 ani;
- Operare PC (sistem operare Windows, pachet Office, utilizare Internet, posta electronica);
- Limba engleza – nivel mediu/avansat;
- Cunoasterea si aplicarea legislatiei in vigoare privind achizitiile publice;
- Cunoasterea si aplicarea legislatiei in domeniul administrativ;
- Cunoasterea procedurilor administrative;
- Tehnici de analiza si prelucrare a datelor;
- Tehnici de comunicare;
- Rationament analitic, capacitate de analiza si sinteza, autoorganizare si capacitate de inovare, abordare proactiva a problemelor, gestionarea eficienta a timpului de lucru, abilitati de comunicare si relationare, eficienta, standarde morale si etice inalte, discretie, prudenta si temperanta.
- Cursuri in domeniul achizitiilor publice;
- Disponibilitate la deplasari si participare la diferite evenimente;
- Disponibilitate pentru program de lucru prelungit;
- Experienta in achizitii verzi de minimum 1 an.
Asigurarea realizarii achizitiilor publice la nivelul ADRB-I in conditiile de transparenta si legalitate prevazute de lege;
Principalele atributii si responsabilitati ale postului:
- Aplica corect legislatia in vigoare privind achizitiile publice;
- Intreprinde demersurile pentru reinnoirea/recuperarea inregistrarii agentiei in SICAP;
- Elaboreaza/actualizeaza pe baza necesitatilor transmise de celelalte departamente strategia de contractare si programul anual al achizitiilor publice pe care intentioneaza sa le atribuie in anul urmator;
- Elaboreaza strategia anuala de achizitii publice in ultimul trimestru al anului anterior anului caruia ii corespund procesele de achizitie cuprinse;
- Publica anunt/invitatie de participare SICAP aferente procedurilor de achizitii si furnizeaza informatiile necesare realizarii ofertelor potrivit procedurilor;
- Realizeaza studiul pietii pentru lucrarile, serviciile si produsele ce fac obiectul achizitiilor;
- Intocmeste documentele de justificare a alegerii procedurii/modalitatii de achizitie publica, elaboreaza (sau coordoneaza in functie de specificul achizitiei) documentatia de atribuire (note justificative privind valoarea estimata, criteriul de atribuire, criterii de calificare, fisa de date a achizitiei) si documentele suport pentru organizarea unei proceduri de achizitie;
- Aplica si finalizeaza procedurile de atribuire, coordoneaza activitatile de primire, deschidere si evaluare a ofertelor (intocmeste impreuna cu presedintele si membrii comisiei de evaluare procesul verbal de deschidere a ofertelor, procesul verbal de evaluare, elaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificari emise de ofertanti cu sprijinul departamentului care a solicitat achizitia, intocmeste raportul procedurii) si asigura comunicarea rezultatelor procedurii catre toti participantii la procedura;
- Constituie si pastreaza dosarul achizitiei publice;
- Coordonează activitatile de semnare a contractului de achizitii cu ofertantul castigator;
- Realizeaza achizitiile directe prin intermediul catalogului electronic din SICAP;.

Lista candidați eligibili - concursuri șef serviciu constatare și gestio...
Am publicat azi, 2.04.2025, lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea unui post de Șef...

Lista candidați selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare evalu...
Am publicat azi, 26.03.2025, Lista candidaților selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare a evaluatorilor - Profilurile A – Lucrari in constructii, E – Mediu, G – Inovare și H – Financiar ...

Continuăm procesul de recrutare, evaluare și selecție a candidaților la ...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRBI), în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional București-Ilfov 2021-2027, continuă procesele de recrutare, evaluare ș...

Angajam sef serviciu constatare si gestionare nereguli si doi experti ne...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării unui post de Șef Serviciu Constatare și Gestionare Nereguli [cod post - SCGN/1 din Statul ...