Angajăm expert asistență tehnică!


Articol-Cariere-Cover.jpg

26 Iunie, 2024

Agentia pentru Dezvoltare Regionala Bucuresti – Ilfov organizeaza recrutare externa (Cod procedura: E7 – recrutare prin anunt extern) în vederea ocuparii unui post de Expert asistenta tehnica (cod BAT/4 – CIM durata nedeterminata) din cadrul Biroului de Asistenta Tehnica.

Criterii obligatorii de recrutare
- Studii superioare la o instituţie de învăţământ superior din ţară sau din străinătate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educaţiei ;
- Certificări profesionale/vocaționale în dezvoltare organizațională/instruire/coaching;
- Experiență profesională de min 10 ani în domeniul implementării programelor de dezvoltare a capacității organizaționale, de dezvoltare și instruire a adulților, de evaluare și dezvoltare a echipelor/personalului;
- capacitatea de a planifica proiecte, de a trasa obiective individuale si de grup, de a monitoriza performanta;
- Capacitatea de a crea și susține prezentări de grup cu impact;
- Capacitatea de a concepe și derula analize privind nevoile de instruire;
- Capacitatea de diagnosticare a unei organizații cu identificare atuu-ri și slăbiciuni corelate cu propuneri de dezvoltare/soluții potențiale;
- Capacitatea de a elabora si implementa metodologii de evaluare & dezvoltare a personalului.

Criterii a caror indeplinire constituie un avantaj:

- Studii de managementul RU / afacerilor, la nivel de Diplomă de licență sau Certificat profesional în Management, certificări de nivel MBA/EMBA ;
- Experiența în Training, și Coaching individual și de grup, alte instrumente, etc ;
- Expertiză în elaborarea de materiale și programe;
- Abilitatea de a aplica antrenamente la locul de muncă/coaching individual și de grup ;
- Cunoștințe de Conflict Management;
- Abilități și cunoștințe de marketing & Comunicare în afaceri

Calitati personale:

- Lucru în echipă;
- Gândire analitică;
- Capacitate de multitasking;
- Atitudine etică;
- Capacitatea de auto-motivare și de motivare a celor din jur.

Principalele obiective ale postului:
- Elaborarea, implementarea, monitorizarea și raportarea Strategiei de Asistență Tehnică; - Susținerea cresterii capacității instituționale a AM și a potențialilor beneficiari ai PR BI 2021-
2027 în scopul eficientizării managementului de Program și creșterii gradului de absorbtie a fondurilor europene alocate de UE prin acest program de finantare.

Principalele atributii si responsabilitati ale postului:
- Contribuie la implementarea Strategiei de Asistenta Tehnica (SAT);
- Efectuarea analizei preliminare privind nevoile de asistenta tehnică ale SMC (analizeaza eficienta structurilor organizationale, metodele si sistemele, precum si informatiile cantitative care afecteaza Programul si propune imbunatatiri);
- Elaborarea caietelor de sarcini/dosarelor de achizitii servicii;
- Participarea la procesul de consultari cu beneficiarii Programului și SMC al PR BI;
- Participarea la elaborarea procedurilor de asistenta tehnica;
- Coordonarea si monitorizarea contractelor de prestari servicii de asistenta tehnica;
- Verificarea rapoartelor de activitate prestatori servicii;
- Urmarirea si raportarea progresului SAT;
- Sprijinirea SMC al Programului prin expertiza punctuala;
- Sprijinirea instituirii si functionarii pactelor de integritate;
- Alte atributii detaliate în procedura operațională de AT, si ROF.

Candidații interesați vor depune scrisorile de intenție și CV-urile actualizate la secretariatul Agenției sau pe e-mail la adresa alina.tanasa@adrbi.ro, până la data de 10.07.2024, împreună cu Declarația_consimțământ_GDPR_ADRBI.

Netransmiterea acestei declarații împreună cu CV-ul și scrisoarea de intenție echivalează cu lipsa acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal și prin urmare nu se va putea evalua candidatura.

În funcție de numărul și relevanța candidaturilor primite, persoanele ale căror CV-uri vor fi declarate eligibile (îndeplinirea criteriilor obligatorii de recrutare și obținerea cel puțin a notei 7 la evaluarea activității anterioare, conform informațiilor din CV-uri) vor fi anunțate în termen util despre data/datele de organizare ale examinărilor stabilite pentru postul menționat


irregularities.jpg

Angajăm doi experți nereguli

Angajare

03 Aprilie, 2025

Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov organizează recrutare externă în vederea ocupării ocupării a două posturi de Expert nereguli (contracte cu durată nedeterminată) din cadrul Servi...

istockphoto-1303877287-612x612.jpg

Lista candidați eligibili - concursuri șef serviciu constatare și gestio...

Angajare

02 Aprilie, 2025

Am publicat azi, 2.04.2025, lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea unui post de Șef...

istockphoto-1303877287-612x612.jpg

Lista candidați selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare evalu...

Angajare

26 Martie, 2025

Am publicat azi, 26.03.2025, Lista candidaților selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare a evaluatorilor - Profilurile A – Lucrari in constructii, E – Mediu, G – Inovare și H – Financiar ...

evaluatori.jpg

Continuăm procesul de recrutare, evaluare și selecție a candidaților la ...

Angajare

17 Martie, 2025

Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRBI), în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional București-Ilfov 2021-2027, continuă procesele de recrutare, evaluare ș...

irregularities.jpg

Angajam sef serviciu constatare si gestionare nereguli si doi experti ne...

Angajare

13 Martie, 2025

Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării unui post de Șef Serviciu Constatare și Gestionare Nereguli [cod post - SCGN/1 din Statul ...

project-monitoring.jpg

Angajăm patru experți monitorizare proiecte!

Angajare

13 Martie, 2025

Agenția pentru Dezvoltare Regională București–Ilfov organizează recrutare externă (Cod procedură: E7 – recrutare prin anunț extern) în vederea ocupării a 4 posturi de Expert monitorizare proiecte  ...