Angajăm expert asistență tehnică!

- Studii superioare la o instituţie de învăţământ superior din ţară sau din străinătate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educaţiei ;
- Certificări profesionale/vocaționale în dezvoltare organizațională/instruire/coaching;
- Experiență profesională de min 10 ani în domeniul implementării programelor de dezvoltare a capacității organizaționale, de dezvoltare și instruire a adulților, de evaluare și dezvoltare a echipelor/personalului;
- capacitatea de a planifica proiecte, de a trasa obiective individuale si de grup, de a monitoriza performanta;
- Capacitatea de a crea și susține prezentări de grup cu impact;
- Capacitatea de a concepe și derula analize privind nevoile de instruire;
- Capacitatea de diagnosticare a unei organizații cu identificare atuu-ri și slăbiciuni corelate cu propuneri de dezvoltare/soluții potențiale;
- Capacitatea de a elabora si implementa metodologii de evaluare & dezvoltare a personalului.
- Experiența în Training, și Coaching individual și de grup, alte instrumente, etc ;
- Expertiză în elaborarea de materiale și programe;
- Abilitatea de a aplica antrenamente la locul de muncă/coaching individual și de grup ;
- Cunoștințe de Conflict Management;
- Abilități și cunoștințe de marketing & Comunicare în afaceri
- Gândire analitică;
- Capacitate de multitasking;
- Atitudine etică;
- Capacitatea de auto-motivare și de motivare a celor din jur.
- Elaborarea, implementarea, monitorizarea și raportarea Strategiei de Asistență Tehnică; - Susținerea cresterii capacității instituționale a AM și a potențialilor beneficiari ai PR BI 2021-
2027 în scopul eficientizării managementului de Program și creșterii gradului de absorbtie a fondurilor europene alocate de UE prin acest program de finantare.
- Contribuie la implementarea Strategiei de Asistenta Tehnica (SAT);
- Efectuarea analizei preliminare privind nevoile de asistenta tehnică ale SMC (analizeaza eficienta structurilor organizationale, metodele si sistemele, precum si informatiile cantitative care afecteaza Programul si propune imbunatatiri);
- Elaborarea caietelor de sarcini/dosarelor de achizitii servicii;
- Participarea la procesul de consultari cu beneficiarii Programului și SMC al PR BI;
- Participarea la elaborarea procedurilor de asistenta tehnica;
- Coordonarea si monitorizarea contractelor de prestari servicii de asistenta tehnica;
- Verificarea rapoartelor de activitate prestatori servicii;
- Urmarirea si raportarea progresului SAT;
- Sprijinirea SMC al Programului prin expertiza punctuala;
- Sprijinirea instituirii si functionarii pactelor de integritate;
- Alte atributii detaliate în procedura operațională de AT, si ROF.

Lista candidați eligibili - concursuri șef serviciu constatare și gestio...
Am publicat azi, 2.04.2025, lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea unui post de Șef...

Lista candidați selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare evalu...
Am publicat azi, 26.03.2025, Lista candidaților selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare a evaluatorilor - Profilurile A – Lucrari in constructii, E – Mediu, G – Inovare și H – Financiar ...

Continuăm procesul de recrutare, evaluare și selecție a candidaților la ...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRBI), în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional București-Ilfov 2021-2027, continuă procesele de recrutare, evaluare ș...

Angajam sef serviciu constatare si gestionare nereguli si doi experti ne...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării unui post de Șef Serviciu Constatare și Gestionare Nereguli [cod post - SCGN/1 din Statul ...