Angajăm expert control financiar preventiv!

- Studii superioare economice absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educaţiei;
- Vechime efectivă în domeniul financiar contabil de minimum 7 ani;
- Cunoaşterea temeinică a legislaţiei care reglementează activitatea în domeniul CFP;
- Experiența de lucru în domeniul controlului financiar preventive;
- Experiență în urmărirea bugetului de venituri și cheltuieli;
- Cunoştinţe de operare calculator (word ,excel, outlook, navigare pe internet, programe financiar-contabilitate);
- Perfecționări/ stagii de pregătire profesională îndomeniul financiar - contabil;
- Cunoașterea limbii engleze nivel mediu/avansat;
- Experiență în proiecte cu finanțare externă nerambursabilă;
- Experiență în implementarea sistemelor informatice financiar contabile.
- Capacitate de analiză și sinteză ;
- Orientare spre atingerea obiectivelor ;
- Inițiativă și lucru independent ;
- Abordare proactivă a problemelor ;
- Gestionarea eficientă a timpului de lucru ;
- Abilități de comunicare și relaționare ;
- Capacitate de lucru în echipă ;
- Corectitudine, seriozitate, responsabilitate, loialitate, atitudine etică.
- Asigurarea premiselor necesare pentru respectarea principiului bunei gestiuni financiare a proiectelor aprobate în cadrul PR BI 2021 – 2027.
- Verificarea proiectelor de operaţiuni care fac obiectul CFP din punctul de vedere al legalităţii şi regularităţii și încadrării în limitele creditelor bugetare sau creditelor de angajament, după caz, stabilite potrivit legii, cu respectarea codului specific de norme profesionale, elaborat de Ministerul de Finanțe;
- Elaborare rapoarte specifice BCFP.

Lista candidați eligibili - concursuri șef serviciu constatare și gestio...
Am publicat azi, 2.04.2025, lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea unui post de Șef...

Lista candidați selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare evalu...
Am publicat azi, 26.03.2025, Lista candidaților selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare a evaluatorilor - Profilurile A – Lucrari in constructii, E – Mediu, G – Inovare și H – Financiar ...

Continuăm procesul de recrutare, evaluare și selecție a candidaților la ...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRBI), în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional București-Ilfov 2021-2027, continuă procesele de recrutare, evaluare ș...

Angajam sef serviciu constatare si gestionare nereguli si doi experti ne...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării unui post de Șef Serviciu Constatare și Gestionare Nereguli [cod post - SCGN/1 din Statul ...