Angajăm experți evaluare proiecte!

- Absolvent de studii superioare cu diplomă de licență în specializările care aparțin următoarelor domenii fundamentale de studii (conform Anexei 1 din HG 326/2019):
- Experiență profesională de minimum 3 ani;
- Experiență de minimum 1 an în activități care țin de managementul proiectelor finanțate din fonduri europene sau/și din fonduri publice (elaborare/planificare/evaluare/contractare/implementare/ monitorizare, etc) ;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Orientarea spre atingerea obiectivelor;
- Inițiativă și lucru independent;
- Gestionarea eficientă a timpului de lucru;
- Abilități de comunicare și relaționare;
- Capacitate de lucru în echipă;
- Discreție/confidențialitatea informațiilor;
- Capacitate de adaptare la situații neprevăzute/sarcini noi;
- Întocmirea de rapoarte/documente de sinteză;
- Disponibilitate pentru efectuarea unor deplasări în regiune, cu ocazia vizitelor la proiectele aflate în curs de evaluare/selecție/contractare ;
- Disponibilitate de a participa la diverse evenimente organizate de ADRB-I și de a face prezentări la aceste evenimente (seminarii, conferințe, grupuri de lucru, comisii, etc).
- Abordare proactivă a problemelor;
- Autoorganizare și capacitate de inovare;
- Standarde morale și etice înalte;
- Adaptabilitate socială, diplomație;
- Responsabilitate;
- Spirit de echipă;
- Absolvent de studii superioare de lungă durată (echivalent diplomă de master) în aceleași specializări și domenii fundamentale de studii specificate la criteriile obligatorii;
- Absolvirea unor cursuri de instruire/specializare/perfecționare în domeniul studiilor urmate, precum și în alte domenii care țin de managementul proiectelor europene (activități de evaluare ale proiectelor, achiziții publice, monitorizare, etc);
- Experiență profesională sau/și deținerea unor certificate/atestate/diplome/etc în următoarele domenii de activitate: achiziții publice, teme orizontale, DNSH, drept administrativ și/sau comercial, științe economice, ajutor de stat/minimis, cercetare-dezvoltare, inovare, proiectare, mobilitate urbană, patrimoniu public, construcții;
- Experiență în activitatea de elaborare/ planificare/evaluare/contractare/ implementare/monitorizare a proiectelor cu finanțare din fonduri FEDR;
- Experiență/participarea la elaborarea de ghiduri ale solicitantului;
- Experiență în utilizarea MySmis 2014/ MySmis2021, RegAS.
- Experiență în întocmirea unor documentații/materiale de prezentare și în susținerea acestora;
- Participarea la elaborarea ghidurilor solicitantului și la elaborarea criteriilor de eligibilitate și selecție ale proiectelor depuse în cadrul PR BI 2021-2027;
- Sprijinirea activității de helpdesk, prin formularea răspunsurilor la întrebările potențialilor solicitanți/aplicanți cu privire la ghidurile solicitantului, apelurile de proiecte, precum și în legătură cu procedura şi metodologia de evaluare și selecţie a cererilor de finanţare depuse în cadrul PR BI 2021-2027;
- Editarea apelurilor de proiecte prin introducerea datelor în MySMIS;
- Editarea măsurilor de sprijin (ajutor de minimis/stat) în Registrul Ajutoarelor de Stat din România (RegAS) în conformitate cu ghidul de utilizare RegAS;
- Organizarea și implicarea în procesele de evaluare ale proiectelor depuse în cadrul PR BI 2021 – 2027, asigurând transparența și imparțialitatea acestor procese, în conformitate cu procedurile de evaluare și cu prevederile din ghidurile solicitantului (face parte din comisiile de evaluare, completează grile, liste de verificare, rapoarte ETF, puncte de vedere, piste de audit, etc);
- Elaborarea și susținerea de prezentări în cadrul evenimentelor organizate de AM PR BI 2021-2027 sau/și de terți în vederea lansării apelurilor de proiecte din cadrul PR BI 2021-2027;
- Participarea la elaborarea și actualizarea procedurilor specifice SESP-AM;
- Îndeplinirea oricăror alte atribuții solicitate de șefii ierarhici superiori, în limita legalității acestora.

Lista candidați eligibili - concursuri șef serviciu constatare și gestio...
Am publicat azi, 2.04.2025, lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea unui post de Șef...

Lista candidați selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare evalu...
Am publicat azi, 26.03.2025, Lista candidaților selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare a evaluatorilor - Profilurile A – Lucrari in constructii, E – Mediu, G – Inovare și H – Financiar ...

Continuăm procesul de recrutare, evaluare și selecție a candidaților la ...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRBI), în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional București-Ilfov 2021-2027, continuă procesele de recrutare, evaluare ș...

Angajam sef serviciu constatare si gestionare nereguli si doi experti ne...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării unui post de Șef Serviciu Constatare și Gestionare Nereguli [cod post - SCGN/1 din Statul ...