Angajăm Șef Birou Evaluare Program

- Studii superioare absolvite la o instituţie de învăţământ superior de lungă durată din ţară sau din străinătate (profil tehnic, economic, social, alte profile)
- Experiență profesională generală de minim 8 ani și experiență specifică de cel puțin 4 ani în activități similare cu cele presupuse de postul pentru care candidează – analiză și formulare de politici publice, monitorizare și evaluare de politici publice, realizarea de activități științifice în domeniul politicilor publice, redactarea de materiale de diseminare a rezultatelor politicilor publice / programelor - analize / rapoarte
- Minim 4 ani experiență profesională în realizarea evaluărilor de program, realizarea de analize, studii, cercetări la nivelul programelor finanțate din fondurile nerambursabile
- Experiență de lucru cu autorități publice locale și centrale
- Cunoașterea și aplicarea legislației din domeniul fondurilor europene, legislația privind achizițiile publice
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat (scris, citit, vorbit)
- Capacitate de analiză și sinteză
- Abilități de elaborare a analizelor de politici publice
- Abilități de a lucra cu diferite baze de date, tehnici de analiza și prelucrare a datelor cantitative și calitative
- Abilități de comunicare și relationare
- Utilizare sistem operare Windows, pachet Office
- Competențe organizatorice și de coordonare
- Flexibilitate
- Adaptabilitatea
- Gestionarea eficientă a timpului de lucru
- Raționament analitic
- Autoorganizare și capacitate de inovare
- Abordare proactivă a problemelor
- Studii în științe politice/ administrative
- Studii Postuniversitare în domenii relevante (evaluare de politici și programe, etc)
- Perfecționări/ stagii de pregătire profesională în domeniul managementului/ gestionării programelor și politicilor publice
- Certificări suplimentare (în domeniul economic, management proiect, finanțări fonduri europene, achiziții publice, evaluare de politici publice)
- Experiență în participarea la minim 3 studii de evaluare a programelor finanțate din politica de coeziune, cu intervenții similare celor finanțate din PR BI
- Experiență în evaluarea de politici publice, strategii de dezvoltare locală/ regională/ națională, strategii de dezvoltare sectorială sau publicarea de lucrări științifice în reviste de specialitate
- Experiență în aplicarea procedurilor de evaluare program, în aplicarea metodologiilor EVALSED
- Cunoașterea / aplicarea metodelor de analiză cantitativă și calitativă, utilizarea programelor specifice de analiză a datelor statistice
- Implementează, monitorizează și actualizează Planul de Evaluare al PR B-I 2021-2027 şi se asigură că acesta este utilizat ca instrument strategic şi de management pe toata durata de monitorizare și implementare a programului, elaborează Planul de evaluare pentru următoarea perioadă de programare;
- Elaborează și monitorizează Planul de acțiuni care cuprinde măsurile propuse pentru implementarea recomandărilor din rapoartele de evaluare și fac propuneri cu privire la cele mai potrivite măsuri;
Principalele atributii si responsabilitati ale postului:
- Implementează și actualizează Planul de Evaluare a PR B-I 2021-202 conform Art 44, 45 Reg CE 1060 /2021;
- Coordonează funcționarea Comitetului de Coordonare a Evaluarii (CCE), asigura secretariatul CCE;
- Asigură realizarea evaluării intermediare a PR BI (mid-term review), conform art. 18 Reg. CE 1060 / 2021
- Asigură realizarea evaluărilor intermediare de implementare
- Asigură realizarea evaluarilor ad-hoc ale PR B-I 2021-2027
- Efectuează o evaluare a impactului programului, până la 30 iunie 2029;
- Coordonează și asigură elaborarea caietelor de sarcini/dosarelor de achiziții servicii
- Monitorizează rapoartele de evaluare cuprinse în Planul de Evaluare, elaborează Planurile de acțiune pentru implementarea recomandărilor privind evaluarea programului și monitorizează progresul realizat;
- Asigură informarea CM asupra rezultatelor evaluărilor și asupra stadiului de aplicare a recomandărilor din rapoartele de evaluare;
- Asigură dezvoltarea capacităţii de evaluare în cadrul structurilor responsabile de gestionarea PR B-I 2021 - 2027;
- Participă la elaborarea altor rapoarte, ghiduri/documente informative şi sinteze aferente activităţii proprii;
- Alte atribuții detaliate în procedura de evaluare program și ROF

Lista candidați eligibili - concursuri șef serviciu constatare și gestio...
Am publicat azi, 2.04.2025, lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea unui post de Șef...

Lista candidați selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare evalu...
Am publicat azi, 26.03.2025, Lista candidaților selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare a evaluatorilor - Profilurile A – Lucrari in constructii, E – Mediu, G – Inovare și H – Financiar ...

Continuăm procesul de recrutare, evaluare și selecție a candidaților la ...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRBI), în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional București-Ilfov 2021-2027, continuă procesele de recrutare, evaluare ș...

Angajam sef serviciu constatare si gestionare nereguli si doi experti ne...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării unui post de Șef Serviciu Constatare și Gestionare Nereguli [cod post - SCGN/1 din Statul ...