Angajăm un expert achiziții publice!

- Absolvent de studii superioare cu diplomă de licență în domeniul stiințelor inginerești, economice sau juridice;
- Experiență practică și teoretică de minimum 3 ani în legislația de achiziții publice și în administrarea și utilizarea SICAP;
- Operare PC (sistem operare Windows, pachet Office, utilizare Internet, poștă electronică);
- Limba engleză – nivel mediu/avansat;
- Cunoașterea și aplicarea legislației în vigoare privind achizițiile publice;
- Cunoașterea și aplicarea legislației în domeniul administrativ;
- Cunoașterea procedurilor administrative;
- Tehnici de analiză și prelucrare a datelor;
- Tehnici de comunicare;
- Raționament analitic, capacitate de analiză și sinteză, autoorganizare și capacitate de inovare, abordare proactivă a problemelor, gestionarea eficientă a timpului de lucru, abilități de comunicare și relaționare, eficiență, standarde morale și etice înalte, discreție, prudență și temperanță;
- Absolvent de studii superioare de lungă durată (echivalent diploma de master) în aceleași specializări și domenii fundamentale de studii specificate la criteriile obligatorii;
- Cursuri în domeniul achizițiilor publice;
- Disponibilitate la deplasări și participare la diferite evenimente;
- Disponibilitate pentru program de lucru prelungit;
- Experiență în achiziții verzi de minimum 1 an.
- Permis de conducere;
Asigurarea realizării achizițiilor publice la nivelul ADRBI în condițiile de transparență și legalitate prevăzute de lege;
Principalele atribuții și responsabilități ale postului:
- Aplică corect legislația în vigoare privind achizițiile publice;
- Întreprinde demersurile necesare pentru reînnoirea/recuperarea înregistrării Agenției în SICAP;
- Elaborează/actualizează pe baza necesităților transmise de celelalte compartimente strategia de contractare și programul anual al achizițiilor publice pe care intenționează să le atribuie în anul următor;
- Elaborează strategia anuală de achiziții publice în ultimul trimestru al anului anterior anului căruia ii corespund procesele de achiziție cuprinse;
- Publică anunțul/invitația de participare SICAP aferente procedurilor de achiziții și furnizează informațiile necesare realizării ofertelor potrivit procedurilor;
- Realizează studiul pieții pentru lucrările, serviciile și produsele ce fac obiectul achizițiilor;
- Întocmește documentele de justificare a alegerii procedurii/modalității de achiziție publică, elaborează (sau coordonează în funcție de specificul achiziției) documentația de atribuire (note justificative privind valoarea estimată, criteriul de atribuire, criterii de calificare, fișa de date a achiziției) și documentele suport pentru organizarea unei proceduri de achiziție;
- Aplică și finalizează procedurile de atribuire, coordonează activitățile de primire, deschidere și evaluare a ofertelor (întocmește împreună cu președintele și membrii comisiei de evaluare procesul verbal de deschidere a ofertelor, procesul verbal de evaluare, elaborează răspunsuri la solicitările de clarificări emise de ofertanți cu sprijinul compartimentului care a solicitat achiziția, întocmește raportul procedurii) și asigură comunicarea rezultatelor procedurii către toți participanții la procedură;
- Constituie și pastrează dosarul achiziției publice;
- Coordonează activitățile de semnare a contractului de achiziții cu ofertantul câstigător;
- Realizează achizițiile directe prin intermediul catalogului electronic din SICAP.

Lista candidați eligibili - concursuri șef serviciu constatare și gestio...
Am publicat azi, 2.04.2025, lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea unui post de Șef...

Lista candidați selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare evalu...
Am publicat azi, 26.03.2025, Lista candidaților selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare a evaluatorilor - Profilurile A – Lucrari in constructii, E – Mediu, G – Inovare și H – Financiar ...

Continuăm procesul de recrutare, evaluare și selecție a candidaților la ...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRBI), în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional București-Ilfov 2021-2027, continuă procesele de recrutare, evaluare ș...

Angajam sef serviciu constatare si gestionare nereguli si doi experti ne...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării unui post de Șef Serviciu Constatare și Gestionare Nereguli [cod post - SCGN/1 din Statul ...