Angajăm un expert asistență tehnică - profil cercetare

- Studii superioare la o instituţie de învăţământ superior din ţară sau din străinătate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educaţiei;
- Minim 5 ani experienţă profesională în domeniul cercetării științifice, analiză și prelucrare date.
- Experiență de min 1 an în derularea contractelor comerciale și/sau de finanțări externe
- Studii postuniversitare;
- Certificat management proiect;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Orientare spre atingerea obiectivelor;
- Inițiativă și lucru independent;
- Abordare proactivă a problemelor;
- Gestionarea eficientă a timpului de lucru;
- Abilități elaborare rapoarte, lucrări, analize ;
- Abilități de comunicare și relaționare cu terți dovedită prin experiența în muncă ;
- Capacitate de lucru în echipă;
- Corectitudine, seriozitate, responsabilitate, loialitate, atitudine etică.
- Elaborarea, implementarea, monitorizarea și raportarea Strategiei de Asistență Tehnică
- Susținerea creșterii capacității instituționale a AM și a potențialilor beneficiari ai PR BI 2021-2027 în scopul eficientizarii managementului de Program și creșterii gradului de absorbtie a fondurilor europene alocate de UE prin acest program de finantare
- Culegere și prelucrare date privind nevoile de asistenta tehnică ale SMC (AM și potențiali beneficiari ai PR BI)
- Contributie la elaborarea caietelor de sarcini și administrarea contractelor de servicii
- Participarea la procesul de consultari cu beneficiarii Programului și SMC al PR BI
- Coordonare si monitorizare contracte de prestari servicii de asistenta tehnica
- Contributie la elaborarea si implementarea Strategiei de Asistenta Tehnica (SAT)
- Urmarirea si raportarea progresului SAT
- Sprijinirea instituirii si funcționarii pactelor de integritate
- Alte atributii detaliate în procedura operațională de AT si ROF.
Documente

Lista candidați eligibili - concursuri șef serviciu constatare și gestio...
Am publicat azi, 2.04.2025, lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea unui post de Șef...

Lista candidați selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare evalu...
Am publicat azi, 26.03.2025, Lista candidaților selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare a evaluatorilor - Profilurile A – Lucrari in constructii, E – Mediu, G – Inovare și H – Financiar ...

Continuăm procesul de recrutare, evaluare și selecție a candidaților la ...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRBI), în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional București-Ilfov 2021-2027, continuă procesele de recrutare, evaluare ș...

Angajam sef serviciu constatare si gestionare nereguli si doi experti ne...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării unui post de Șef Serviciu Constatare și Gestionare Nereguli [cod post - SCGN/1 din Statul ...