Angajăm un expert plăți și contabilitate proiecte!

Criterii obligatorii de recrutare:
- Studii superioare economice absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educaţiei;
- Vechime efectivă în domeniul financiar contabil de minimum 7 ani;
- Cunoaşterea temeinică a legislaţiei care reglementează activitatea în domeniul financiar – contabil;
- Experiență în elaborarea și executarea bugetului de venituri și cheltuieli;
- Experiență în întocmirea și urmărirea CashFlow;
- Cunoştinţe de operare calculator (word, excel, outlook, navigare pe internet, programe financiar contabilitate);
- Experiență în implementarea programelor financiar-contabile;
- Cunoaşterea limbii engleze nivel mediu.
Criterii a caror indeplinire constituie un avantaj :
- Perfecționări/ stagii de pregătire profesională în domeniul financiar - contabil;
- Experiența de lucru în domeniul controlului financiar preventiv;
- Experiență în proiecte cu finanțare externă nerambursabilă.
Deprinderi/abilitati/calitati personale :
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Orientare spre atingerea obiectivelor;
- Inițiativă și lucru independent;
- Abordare proactivă a problemelor;
- Gestionarea eficientă a timpului de lucru;
- Abilități de comunicare și relaționare;
- Capacitate de lucru în echipă;
- Corectitudine, seriozitate, responsabilitate, loialitate, atitudine etică.
Principalele obiective ale postului
- Asigurarea premiselor necesare pentru respectarea principiului bunei gestiuni financiare a proiectelor aprobate în cadrul PR BI 2021 – 2027;
- Asigurarea disponibilităților din fonduri externe nerambursabile (FEDR) și de la bugetul de stat (cofinanțare și cheltuieli neeligibile), după caz și efectuarea rambursărilor/plăților către beneficiarii proiectelor finanțate din PR BI;
- Înregistrarea în contabilitate și verificarea prin reconciliere a operațiunilor privind gestionarea Programului Regional BI.
Principalele atributii si responsabilitati ale postului:
- Elaborarea BVC, cash-flow, previziuni ținte de absorbție, previziuni solicitare fonduri pe surse de finanțare;
- Întocmirea documentelor necesare pentru asigurarea fondurilor;
- Intocmirea ordonanțărilor de plată și efectuarea plăților;
- Înregistrarea operațiunilor în contabilitate;
- Reconcilierea operațiunilor contabile;
- Elaborare rapoarte specifice BPCP.
Candidatii interesati vor depune scrisorile de intentie si CV-urile actualizate la secretariatul Agentiei sau pe email la adresa alina.tanasa@adrbi.ro, pana la data de 8.09.2024, impreuna cu Declarația de consimțământ GDPR ADRBI.
Netransmiterea acestei declarații împreună cu CV-ul și scrisoarea de intenție echivalează cu lipsa acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal și prin urmare nu se va putea evalua candidatura.
În functie de numarul si relevanta candidaturilor primite, persoanele ale caror CV-uri vor fi declarate eligibile (îndeplinirea criteriilor obligatorii de recrutare si obtinerea cel putin a notei 7 la evaluarea activitatii anterioare, conform informatiilor din CV-uri) vor fi anuntate în termen util despre data/datele de organizare ale examinarilor stabilite pentru postul mentionat.

Lista candidați eligibili - concursuri șef serviciu constatare și gestio...
Am publicat azi, 2.04.2025, lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea unui post de Șef...

Lista candidați selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare evalu...
Am publicat azi, 26.03.2025, Lista candidaților selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare a evaluatorilor - Profilurile A – Lucrari in constructii, E – Mediu, G – Inovare și H – Financiar ...

Continuăm procesul de recrutare, evaluare și selecție a candidaților la ...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRBI), în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional București-Ilfov 2021-2027, continuă procesele de recrutare, evaluare ș...

Angajam sef serviciu constatare si gestionare nereguli si doi experti ne...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării unui post de Șef Serviciu Constatare și Gestionare Nereguli [cod post - SCGN/1 din Statul ...