• Acasă
  • Anunțuri ADRBI
  • Orientări actualizate privind cadrul de performanță al politicii de coeziune pentru perioada 2021-2027

Orientări actualizate privind cadrul de performanță al politicii de coeziune pentru perioada 2021-2027


erdf_cf_jtf_2025.png

05 Noiembrie, 2025

La 29 octombrie 2025, Comisia Europeană a adoptat o versiune actualizată a orientărilor sale adresate statelor membre și autorităților de management cu privire la performanța, monitorizarea și evaluarea FEDR, a Fondului de coeziune și a FTJ în perioada 2021-2027.

Versiunea inițială a acestui document de lucru al serviciilor Comisiei a fost publicată la 9 iulie 2021, stabilind cadrul de performanță, monitorizare și evaluare pentru fondurile politicii de coeziune FEDR, Fondul de coeziune și FTJ în perioada 2021-2027. Actualizarea anterioară din februarie 2025 a adăugat descrieri ale indicatorilor legate de platforma „Tehnologii strategice pentru Europa” (STEP). 

Această ultimă revizuire a documentului de lucru al serviciilor Comisiei oferă orientări complete și actualizate în urma intrării în vigoare a Regulamentului (UE) 2025/1914 de modificare a Regulamentelor privind FEDR/FC și FTJ și de introducere a unor noi obiective specifice.  Cea mai importantă modificare din această versiune actualizată a documentului de lucru al serviciilor Comisiei este adăugarea de noi fișe de indicatori pentru cei 4 indicatori introduși de recentele modificări legislative aduse cadrului juridic al politicii de coeziune.

În plus, descrierile a 3 indicatori au fost adaptate pentru a reflecta denumirile modificate ale acestora și, după caz, domeniul de aplicare al utilizării indicatorilor existenți a fost actualizat pentru a acoperi obiectivele specifice nou create. În cele din urmă, lizibilitatea documentului a fost îmbunătățită prin facilitarea prezentării generale a obiectivelor specifice și prin adăugarea unui indice de indicatori.

Mai multe detalii găsiți aici: https://ec.europa.eu/regional_policy/whats-new/newsroom/30-10-2025-updated-guidance-on-the-2021-2027-cohesion-policy-performance-framework_en?etrans=ro

asistenta-juridica-achizitii-publice.jpg

Anunț achiziție servicii de catering pentru evenimente PR BI în perioada...

Anunțuri
Achizitii

10 Noiembrie, 2025

Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRBI), în calitate de Autoritate de Management (AM) pentru Programul Regional București–Ilfov (PR BI) 2021-2027, anunță demararea achiziției pe...

servicii-juridice-600x330-1.jpg

Angajăm consilier juridic

Anunțuri
Angajare

07 Noiembrie, 2025

Agenția pentru Dezvoltare Regională București–Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării unui post de Consilier Juridic (cod post BJ/3 din Statul de funcții – CIM pe perioadă nede...

solutionare contestatii.jpg

Angajăm un expert soluționare contestații

Anunțuri
Angajare

06 Noiembrie, 2025

Agenția pentru Dezvoltare Regională București–Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării unui post de Expert Soluționare Contestații (BSC/5 din Statul de funcții – CIM pe perioadă...

istockphoto-1303877287-612x612.jpg

Rezultate concurs pentru ocuparea unui post de Expert Finanțări Programe

Anunțuri
Angajare

06 Noiembrie, 2025

Publicăm rezultatele concursului pentru ocuparea unui post de Expert finanțări programe din cadrul Serviciului Finanțări Programe - anunț publicat în data de 1 iulie 2025. Lista a fost pseudonimiz...

Articol-Cariere-Cover.jpg

Lista candidatilor declarati eligibili in urma parcurgerii primei etape ...

Anunțuri
Angajare

04 Noiembrie, 2025

Concursul pentru ocuparea unui post de Analist de date (cod CAMSAM/2 - CIM durată nedeterminată) - anunt postat pe site-ul ADRB-I in data de 10 Octombrie 2025 Publicăm astăzi, 4 noiembrie 2025, Lis...

Articol-Cariere-Cover.jpg

Lista candidați eligibili - concurs posturi din cadrul Serviciului Evalu...

Anunțuri
Angajare

03 Noiembrie, 2025

Publicăm lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea unor posturi din cadrul Serviciului...