Angajăm doi experți plăți si contabilitate proiecte
Distribuie

26 Iunie, 2025
Agenția pentru Dezvoltare Regională București–Ilfov organizează recrutare externă (Cod procedură: E7 – recrutare prin anunț extern) în vederea ocupării a 2 posturi de Expert plăți si contabilitate proiecte (SPCRCP/3 si SPCRCP/5 - CIM durată nedeterminată) din cadrul Serviciului Plăți, Contabilitate si Recuperare Creante Proiecte AM – Departament Management Financiar AM .
Criterii obligatorii de recrutare:
Absolvent de studii superioare cu diplomă de licență în specializările din următoarele domenii fundamentale de studii (conform Anexei 1 din HG 412/2024):
- matematică și științe ale naturii;
- științe inginerești;
- științe sociale
Sau
Absolvent de studii superioare cu diplomă de licență, completate cu studii postuniversitare într-una din specializările care aparțin domeniilor fundamentale mai sus-menționate;
Vechime efectivă în domeniul financiar-contabil de minimum 5 ani;
Cunoașterea temeinică a legislației care reglementează activitatea în domeniul financiar – contabil;
Experiență în elaborarea și executarea bugetului de venituri și cheltuieli;
Experiență în întocmirea și urmărirea CashFlow;
Cunoștințe de operare calculator (word, excel, outlook, navigare pe internet, programe financiar-contabilitate);
Experiență în implementarea programelor financiar-contabile;
Cunoașterea limbii engleze nivel mediu.
Criterii a caror indeplinire constituie un avantaj:
Perfecționări/ stagii de pregătire profesională în domeniul financiar – contabil
Perfecționări/ stagii de pregătire profesională in domeniul managementului/ gestionării proiectelor cu finanțare europeană.
Experiența de lucru în domeniul controlului financiar preventiv
Cunoașterea limbii engleze nivel avansat
Experiență în proiecte cu finanțare externă nerambursabilă
Deprinderi/abilități/calități personale:
Capacitate de analiză și sinteză
Orientare spre atingerea obiectivelor
Inițiativă și lucru independent
Abordare proactivă a problemelor
Gestionarea eficientă a timpului de lucru
Abilități de comunicare și relaționare
Capacitate de lucru în echipă.
Principalele obiective ale postului:
- Asigurarea premiselor necesare pentru respectarea principiului bunei gestiuni financiare a proiectelor aprobate în cadrul PR BI 2021 – 2027;
- Asigurarea disponibilităților din fonduri externe nerambursabile (FEDR) și de la bugetul de stat (cofinanțare și cheltuieli neeligibile), după caz și efectuarea rambursărilor/plăților către beneficiarii proiectelor finanțate din PR BI;
- Înregistrarea în contabilitate și verificarea prin reconciliere a operațiunilor privind gestionarea Programului Regional BI.
Principalele atribuții și responsabilități ale postului:
- Elaborarea BVC, cash-flow, previziuni ținte de absorbție, previziuni solicitare fonduri pe surse de finanțare;
- Întocmirea documentelor necesare pentru asigurarea fondurilor;
- Întocmirea ordonanțărilor de plată și efectuarea plăților ;
- Înregistrarea operațiunilor în contabilitate ;
- Reconcilierea operațiunilor contabile;
- Elaborare rapoarte specifice SPCRCP.
Candidații interesați vor depune scrisorile de intenție și CV-urile actualizate pe e-mail la adresa alina.tanasa@adrbi.ro, până la data de 21.07.2025, împreună cu Declarația_consimțământ_GDPR_ADRBI.
Netransmiterea acestei declarații împreună cu CV-ul și scrisoarea de intenție echivalează cu lipsa acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal și prin urmare nu se va putea evalua candidatura.
În funcție de numărul și relevanța candidaturilor primite, persoanele ale căror CV-uri vor fi declarate eligibile (îndeplinirea criteriilor obligatorii de recrutare și obținerea cel puțin a notei 7 la evaluarea activității anterioare, conform informațiilor din CV-uri) vor fi anunțate în termen util despre data/datele de organizare ale examinărilor stabilite pentru posturile menționate.
Criterii obligatorii de recrutare:
Absolvent de studii superioare cu diplomă de licență în specializările din următoarele domenii fundamentale de studii (conform Anexei 1 din HG 412/2024):
- matematică și științe ale naturii;
- științe inginerești;
- științe sociale
Sau
Absolvent de studii superioare cu diplomă de licență, completate cu studii postuniversitare într-una din specializările care aparțin domeniilor fundamentale mai sus-menționate;
Vechime efectivă în domeniul financiar-contabil de minimum 5 ani;
Cunoașterea temeinică a legislației care reglementează activitatea în domeniul financiar – contabil;
Experiență în elaborarea și executarea bugetului de venituri și cheltuieli;
Experiență în întocmirea și urmărirea CashFlow;
Cunoștințe de operare calculator (word, excel, outlook, navigare pe internet, programe financiar-contabilitate);
Experiență în implementarea programelor financiar-contabile;
Cunoașterea limbii engleze nivel mediu.
Criterii a caror indeplinire constituie un avantaj:
Perfecționări/ stagii de pregătire profesională în domeniul financiar – contabil
Perfecționări/ stagii de pregătire profesională in domeniul managementului/ gestionării proiectelor cu finanțare europeană.
Experiența de lucru în domeniul controlului financiar preventiv
Cunoașterea limbii engleze nivel avansat
Experiență în proiecte cu finanțare externă nerambursabilă
Deprinderi/abilități/calități personale:
Capacitate de analiză și sinteză
Orientare spre atingerea obiectivelor
Inițiativă și lucru independent
Abordare proactivă a problemelor
Gestionarea eficientă a timpului de lucru
Abilități de comunicare și relaționare
Capacitate de lucru în echipă.
Principalele obiective ale postului:
- Asigurarea premiselor necesare pentru respectarea principiului bunei gestiuni financiare a proiectelor aprobate în cadrul PR BI 2021 – 2027;
- Asigurarea disponibilităților din fonduri externe nerambursabile (FEDR) și de la bugetul de stat (cofinanțare și cheltuieli neeligibile), după caz și efectuarea rambursărilor/plăților către beneficiarii proiectelor finanțate din PR BI;
- Înregistrarea în contabilitate și verificarea prin reconciliere a operațiunilor privind gestionarea Programului Regional BI.
Principalele atribuții și responsabilități ale postului:
- Elaborarea BVC, cash-flow, previziuni ținte de absorbție, previziuni solicitare fonduri pe surse de finanțare;
- Întocmirea documentelor necesare pentru asigurarea fondurilor;
- Întocmirea ordonanțărilor de plată și efectuarea plăților ;
- Înregistrarea operațiunilor în contabilitate ;
- Reconcilierea operațiunilor contabile;
- Elaborare rapoarte specifice SPCRCP.
Candidații interesați vor depune scrisorile de intenție și CV-urile actualizate pe e-mail la adresa alina.tanasa@adrbi.ro, până la data de 21.07.2025, împreună cu Declarația_consimțământ_GDPR_ADRBI.
Netransmiterea acestei declarații împreună cu CV-ul și scrisoarea de intenție echivalează cu lipsa acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal și prin urmare nu se va putea evalua candidatura.
În funcție de numărul și relevanța candidaturilor primite, persoanele ale căror CV-uri vor fi declarate eligibile (îndeplinirea criteriilor obligatorii de recrutare și obținerea cel puțin a notei 7 la evaluarea activității anterioare, conform informațiilor din CV-uri) vor fi anunțate în termen util despre data/datele de organizare ale examinărilor stabilite pentru posturile menționate.

Lista candidați eligibili - concurs post Șef Departament Autorizare Proi...
Angajare
23 Iunie, 2025
Am publicat azi, 23.06.2025, lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea unui post de Șe...

Rezultate concurs expert planificare regională și expert dezvoltare port...
Angajare
16 Iunie, 2025
Publicăm astăzi, 16 iunie 2025, rezultatele concursului pentru ocuparea unui post de expert planificare regională și a unui post de expert dezvoltare portofoliu proiecte (anunț publicat pe site-ul ...