Angajăm expert asistență tehnică!

- Studii superioare la o instituţie de învăţământ superior din ţară sau din străinătate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educaţiei ;
- Certificări profesionale/vocaționale în dezvoltare organizațională/instruire/coaching;
- Experiență profesională de min 10 ani în domeniul implementării programelor de dezvoltare a capacității organizaționale, de dezvoltare și instruire a adulților, de evaluare și dezvoltare a echipelor/personalului;
- capacitatea de a planifica proiecte, de a trasa obiective individuale si de grup, de a monitoriza performanta;
- Capacitatea de a crea și susține prezentări de grup cu impact;
- Capacitatea de a concepe și derula analize privind nevoile de instruire;
- Capacitatea de diagnosticare a unei organizații cu identificare atuu-ri și slăbiciuni corelate cu propuneri de dezvoltare/soluții potențiale;
- Capacitatea de a elabora si implementa metodologii de evaluare & dezvoltare a personalului.
- Experiența în Training, și Coaching individual și de grup, alte instrumente, etc ;
- Expertiză în elaborarea de materiale și programe;
- Abilitatea de a aplica antrenamente la locul de muncă/coaching individual și de grup ;
- Cunoștințe de Conflict Management;
- Abilități și cunoștințe de marketing & Comunicare în afaceri
- Gândire analitică;
- Capacitate de multitasking;
- Atitudine etică;
- Capacitatea de auto-motivare și de motivare a celor din jur.
- Elaborarea, implementarea, monitorizarea și raportarea Strategiei de Asistență Tehnică; - Susținerea cresterii capacității instituționale a AM și a potențialilor beneficiari ai PR BI 2021-
2027 în scopul eficientizării managementului de Program și creșterii gradului de absorbtie a fondurilor europene alocate de UE prin acest program de finantare.
- Contribuie la implementarea Strategiei de Asistenta Tehnica (SAT);
- Efectuarea analizei preliminare privind nevoile de asistenta tehnică ale SMC (analizeaza eficienta structurilor organizationale, metodele si sistemele, precum si informatiile cantitative care afecteaza Programul si propune imbunatatiri);
- Elaborarea caietelor de sarcini/dosarelor de achizitii servicii;
- Participarea la procesul de consultari cu beneficiarii Programului și SMC al PR BI;
- Participarea la elaborarea procedurilor de asistenta tehnica;
- Coordonarea si monitorizarea contractelor de prestari servicii de asistenta tehnica;
- Verificarea rapoartelor de activitate prestatori servicii;
- Urmarirea si raportarea progresului SAT;
- Sprijinirea SMC al Programului prin expertiza punctuala;
- Sprijinirea instituirii si functionarii pactelor de integritate;
- Alte atributii detaliate în procedura operațională de AT, si ROF.

Rezultate concurs pentru ocuparea unui post de Expert Finanțări Programe
Publicăm rezultatele concursului pentru ocuparea unui post de Expert finanțări programe din cadrul Serviciului Finanțări Programe - anunț publicat în data de 1 iulie 2025. Lista a fost pseudonimiz...

Lista candidatilor declarati eligibili in urma parcurgerii primei etape ...
Concursul pentru ocuparea unui post de Analist de date (cod CAMSAM/2 - CIM durată nedeterminată) - anunt postat pe site-ul ADRB-I in data de 10 Octombrie 2025 Publicăm astăzi, 4 noiembrie 2025, Lis...

Lista candidați eligibili - concurs două posturi de Expert control finan...
Publicăm lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea a două posturi de Expert control fi...

Lista candidați eligibili - concurs posturi din cadrul Serviciului Evalu...
Publicăm lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea unor posturi din cadrul Serviciului...

