Angajăm un expert autorizare plăți proiecte!

- Absolvent de studii superioare cu diplomă de licență în specializările din următoarele domenii fundamentale de studii (conform Anexei 1 din HG 326/2019):
▪ științe inginerești;
▪ științe sociale;
- Experiență profesională de minim 5 ani în domeniul științelor inginerești sau în domeniul financiar – contabil sau în gestionarea de proiecte cu finanțare nerambursabilă;
- Cunoașterea limbii engleze - nivel mediu/avansat;
- Cunoștințe operare PC (cunoştinţe de operare calculator (word, excel, outlook, navigare pe internet).
Studii în domeniul științelor economice sau ingineriei civile în specializările: construcții civile, industriale și agricole; construcții căi ferate, drumuri și poduri.
- Capacitatea de a evalua informații, de a analiza opțiuni și de a lua decizii bine fundamentate;
- Grad ridicat de receptivitate și realism;
- Capacitatea de a se adapta la schimbări și de a răspunde pozitiv la noi provocări;
- Abilitatea de a vedea imaginea de ansamblu și de a anticipa tendințe;
- Abordare proactivă a problemelor;
- Capacitate de multitasking.
- Asigurarea respectării de către beneficiarii proiectelor finanțate prin PRBI 2021 - 2027 a legislației europene și naționale aplicabile, a condițiilor și cerințelor stabilite prin PR BI și prin Ghidurile Solicitantului și a celorlalte instrucțiuni emise de AM PR BI, precum și verificarea faptului că obiectivele finanțate (respectiv lucrările aferente acestora), produsele și serviciile au fost realizate, respectiv furnizate;
- Asigurarea realității, conformității și regularității cheltuielilor efectuate de beneficiarii proiectelor finanțate prin PRBI 2021 – 2027.
- Verificarea cererilor de prefinanţare/plată/rambursare aferentă cererii de plată/rambursare depuse de beneficiarii contractelor finanţate din PR BI 2021-2027 în conformitate cu legislația aplicabilă, procedurile aplicabile specifice activitității de verificare, prevederilor stipulate in PR BI 2021-2027 și ghidurile solicitantului aplicabile (modificate și completate prin corrigendum-uri/erate/instrucțiuni);
- Asigurarea că produsele/serviciile co-finanţate sunt livrate/prestate, că investițiile sunt realizate şi cheltuielile declarate de către beneficiari au fost efectuate și sunt în conformitate cu legislația europeană și națională aplicabilă precum și cu prevederile contractului de finanțare
- Efectuarea vizitelor pe teren la proiectele finanţate din PR BI 2021-2027, conform procedurilor în vigoare, în vederea verificării realității operațiunilor și a faptului că produsele /serviciile au fost furnizate
- Intocmirea notelor de autorizare a cheltuielilor declarate eligibile pe surse de finanțare și ține cont, dacă este cazul, de corecțiile/reducerile financiare stabilite conform legislației aplicabile
- Validarea cheltuielilor eligibile și invalidarea cheltuielilor neeligibile în cadrul programului informatic MySMIS 2021
- Informarea beneficiarilor cu privire la rezultatul autorizării cheltuielilor solicitate și a vizitelor în teren efectuate;
- Identificarea eventualelor nereguli care pot aparea în procesul de verificare a cererilor de prefinanţare / plată / cererilor de rambursare aferente cererilor de plată/rambursare depuse de beneficiari proiectelor finanțate din PR BI 2021-2027 și transmiterea alertelor de nereguli către Departamentul Constatare Nereguli și Soluționare Contestații pe baza procedurilor interne;
- Furnizarea de date/informaţii relevante pentru întocmirea rapoartelor periodice de monitorizare / contractare / evaluare pe PR BI 2021 - 2027 către șeful ierarhic;
- Formularea răspunsurilor la solicitările venite din partea altor structuri/organisme implicate în gestionarea / auditarea PR BI 2021 - 2027;
- Participarea și/sau transmiterea informațiilor și documentelor relevante în/către cadrul Comisiilor de Soluționare a Contestațiilor/plângerilor formulate de beneficiari în legatură cu cheltuielile neeligibile constatate la proiectele depuse în cadrul PR BI 2021- 2027 sau în legatură cu orice alte probleme ridicate de beneficiarii de finanțări;
- Identificarea şi raportarea riscurilor asociate activității desfășurate în cadrul AM PR BI 2021 – 2027.

Lista candidați eligibili - concursuri șef serviciu constatare și gestio...
Am publicat azi, 2.04.2025, lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea unui post de Șef...

Lista candidați selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare evalu...
Am publicat azi, 26.03.2025, Lista candidaților selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare a evaluatorilor - Profilurile A – Lucrari in constructii, E – Mediu, G – Inovare și H – Financiar ...

Continuăm procesul de recrutare, evaluare și selecție a candidaților la ...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRBI), în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional București-Ilfov 2021-2027, continuă procesele de recrutare, evaluare ș...

Angajam sef serviciu constatare si gestionare nereguli si doi experti ne...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării unui post de Șef Serviciu Constatare și Gestionare Nereguli [cod post - SCGN/1 din Statul ...