Angajari - Un post Consilier juridic & 5 posturi Expert contractare proiecte

- un post de Consilier juridic [cod post – SCP-AM/16 din Statul de Funcții, CIM durată nedeterminată];
- cinci posturi de Expert contractare proiecte [cod post SCP-AM/4, SCP-AM/5, SCP-AM/6, SCP-AM/8 și SESP-AM/15 din Statul de Funcții, CIM durată determinată - 18 luni] ;
- Scrisorea de intenție
- CV-ul în format europass, actualizat
- Declarația_consimțământ_GDPR_ADRBI
- Anunțul (PDF)
- Profilele celor două tipuri de posturi (PDF) > Profil de recrutare juridic - SCP-AM > Profil de recrutare expert contractare - SCP-AM
- Bibliografia (PDF)
- Declarația de consimțământ (Word, se descarcă la click)

Lista candidați eligibili - concurs posturi expert soluționare contestaț...
Publicăm lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea a două posturi de Expert soluționar...

Lista candidați eligibili - concurs post expert nereguli_septembrie 2025
Publicăm lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea unui post de Expert nereguli din ca...

Rezultate concurs experți contractare proiecte și consilier juridic - au...
Publicăm rezultatele concursului,în urma parcurgerii ambelor etape de examinare din cadrul Procedurii de recrutare și selecție a ADRBI, pentru ocuparea unui număr de cinci posturi de expert contrac...

Rezultate concurs pentru ocuparea unui post de expert verificare achiziț...
Publicăm rezultatele concursului pentru ocuparea unui post de expert verificare achiziții proiecte din cadrul Serviciului Verificare Achiziții Proiecte AM - anunț postat în data de 31.07.2025. Pre...

Rezultate concurs pentru ocuparea unui număr de nouă posturi din cadrul ...
Publicăm rezultatele concursului, în urma parcurgerii ambelor etape de examinare din cadrul Procedurii de recrutare și selecție a ADRBI, pentru ocuparea unui număr de nouă posturi din cadrul Servic...