Angajăm un expert plăți și contabilitate proiecte!

- Studii superioare economice absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educaţiei;
- Vechime efectivă în domeniul financiar contabil de minimum 7 ani;
- Cunoaşterea temeinică a legislaţiei care reglementează activitatea în domeniul financiar – contabil;
- Experiență în elaborarea și executarea bugetului de venituri și cheltuieli;
- Experiență în întocmirea și urmărirea CashFlow;
- Cunoştinţe de operare calculator (word, excel, outlook, navigare pe internet, programe financiar contabilitate);
- Experiență în implementarea programelor financiar-contabile;
- Experienţă în proiecte cu finanţare externă nerambursabilă.
- Perfecționări/ stagii de pregătire profesională în domeniul financiar - contabil;
- Experiența de lucru în domeniul controlului financiar preventiv;
- Cunoaşterea limbii engleze nivel mediu/avansat
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Orientare spre atingerea obiectivelor;
- Inițiativă și lucru independent;
- Abordare proactivă a problemelor;
- Gestionarea eficientă a timpului de lucru;
- Abilități de comunicare și relaționare;
- Capacitate de lucru în echipă;
- Corectitudine, seriozitate, responsabilitate, loialitate, atitudine etică.
- Asigurarea premiselor necesare pentru respectarea principiului bunei gestiuni financiare a proiectelor aprobate în cadrul PR BI 2021 – 2027;
- Asigurarea disponibilităților din fonduri externe nerambursabile (FEDR) și de la bugetul de stat (cofinanțare și cheltuieli neeligibile), după caz și efectuarea rambursărilor/plăților către beneficiarii proiectelor finanțate din PR BI;
- Înregistrarea în contabilitate și verificarea prin reconciliere a operațiunilor privind gestionarea Programului Regional BI.
- Elaborarea BVC, cash-flow, previziuni ținte de absorbție, previziuni solicitare fonduri pe surse de finanțare;
- Întocmirea documentelor necesare pentru asigurarea fondurilor;
- Intocmirea ordonanțărilor de plată și efectuarea plăților;
- Înregistrarea operațiunilor în contabilitate;
- Reconcilierea operațiunilor contabile;
- Elaborare rapoarte specifice BPCP.

Lista candidați eligibili - concursuri șef serviciu constatare și gestio...
Am publicat azi, 2.04.2025, lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea unui post de Șef...

Lista candidați selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare evalu...
Am publicat azi, 26.03.2025, Lista candidaților selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare a evaluatorilor - Profilurile A – Lucrari in constructii, E – Mediu, G – Inovare și H – Financiar ...

Continuăm procesul de recrutare, evaluare și selecție a candidaților la ...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRBI), în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional București-Ilfov 2021-2027, continuă procesele de recrutare, evaluare ș...

Angajam sef serviciu constatare si gestionare nereguli si doi experti ne...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării unui post de Șef Serviciu Constatare și Gestionare Nereguli [cod post - SCGN/1 din Statul ...