• Acasă
  • Cariere
  • Angajăm un expert plăți și contabilitate proiecte!

Angajăm un expert plăți și contabilitate proiecte!


Articol-Cariere-Cover.jpg

14 Noiembrie, 2024

Agentia pentru Dezvoltare Regionala Bucuresti – Ilfov organizeaza recrutare externa (Cod procedura: E7 – recrutare prin anunt extern) în vederea ocuparii unui post de Expert plati si contabilitate proiecte (BPCP/5 – CIM durata nedeterminata) din cadrul Biroului Plati si Contabilitate Proiecte.

Criterii obligatorii de recrutare:

  • Studii superioare economice absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educaţiei;
  • Vechime efectivă în domeniul financiar contabil de minimum 7 ani;
  • Cunoaşterea temeinică a legislaţiei care reglementează activitatea în domeniul financiar – contabil;
  • Experiență în elaborarea și executarea bugetului de venituri și cheltuieli;
  • Experiență în întocmirea și urmărirea CashFlow;
  • Cunoştinţe de operare calculator (word, excel, outlook, navigare pe internet, programe financiar contabilitate);
  • Experiență în implementarea programelor financiar-contabile;
  • Experienţă în proiecte cu finanţare externă nerambursabilă.
Criterii a caror indeplinire constituie un avantaj :

  • Perfecționări/ stagii de pregătire profesională în domeniul financiar - contabil;
  • Experiența de lucru în domeniul controlului financiar preventiv;
  • Cunoaşterea limbii engleze nivel mediu/avansat
Deprinderi/abilitati/calitati personale :

  • Capacitate de analiză și sinteză;
  • Orientare spre atingerea obiectivelor;
  • Inițiativă și lucru independent;
  • Abordare proactivă a problemelor;
  • Gestionarea eficientă a timpului de lucru;
  • Abilități de comunicare și relaționare;
  • Capacitate de lucru în echipă;
  • Corectitudine, seriozitate, responsabilitate, loialitate, atitudine etică.
Principalele obiective ale postului

  • Asigurarea premiselor necesare pentru respectarea principiului bunei gestiuni financiare a proiectelor aprobate în cadrul PR BI 2021 – 2027;
  • Asigurarea disponibilităților din fonduri externe nerambursabile (FEDR) și de la bugetul de stat (cofinanțare și cheltuieli neeligibile), după caz și efectuarea rambursărilor/plăților către beneficiarii proiectelor finanțate din PR BI;
  • Înregistrarea în contabilitate și verificarea prin reconciliere a operațiunilor privind gestionarea Programului Regional BI.
Principalele atributii si responsabilitati ale postului:

  • Elaborarea BVC, cash-flow, previziuni ținte de absorbție, previziuni solicitare fonduri pe surse de finanțare;
  • Întocmirea documentelor necesare pentru asigurarea fondurilor;
  • Intocmirea ordonanțărilor de plată și efectuarea plăților;
  • Înregistrarea operațiunilor în contabilitate;
  • Reconcilierea operațiunilor contabile;
  • Elaborare rapoarte specifice BPCP.
Candidatii interesati vor depune scrisorile de intentie si CV-urile actualizate la secretariatul Agentiei sau pe email la adresa alina.tanasa@adrbi.ro, pana la data de 28.11.2024, impreuna cu Declarația_consimțământ_GDPR_ADRBI.

Netransmiterea acestei declarații împreună cu CV-ul și scrisoarea de intenție echivalează cu lipsa acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal și prin urmare nu se va putea evalua candidatura.

În functie de numarul si relevanta candidaturilor primite, persoanele ale caror CV-uri vor fi declarate eligibile (îndeplinirea criteriilor obligatorii de recrutare si obtinerea cel putin a notei 7 la evaluarea activitatii anterioare, conform informatiilor din CV-uri) vor fi anuntate în termen util despre data/datele de organizare ale examinarilor stabilite pentru postul mentionat.


istockphoto-1303877287-612x612.jpg

Rezultate concurs pentru ocuparea unor posturi în Serviciul Gestionare N...

Angajare

21 Iulie, 2025

Publicăm astăzi, 21 iulie 2025, rezultatele concursului pentru ocuparea postului de Șef Serviciu Gestionare Nereguli și a două posturi de Expert nereguli  (anunț publicat în data de 13 martie 2025 ...

Articol-Cariere-Cover.jpg

Prelungire durată depunere candidaturi pentru postul de asistent Șef AM ...

Angajare

18 Iulie, 2025

Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov anunță prelungirea perioadei de depunere a candidaturilor pentru postul de Asistent Șef Autoritate de Management (AM) - contract individual de mu...

istockphoto-1303877287-612x612.jpg

Lista candidați eligibili - concurs posturi Expert nereguli

Angajare

16 Iulie, 2025

Am publicat azi, 16 iulie 2025, lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea pentru ocupa...

istockphoto-1303877287-612x612.jpg

Rezultate concursuri pentru ocupare posturi Birou Soluționare Contestații

Angajare

14 Iulie, 2025

Publicăm astăzi, 14 iulie 2025, rezultatele concursurilor pentru ocuparea postului de Șef Birou Soluționare Contestații, respectiv a postului de Expert Birou Soluționare Contestații (anunțuri publi...

Articol-Cariere-Cover.jpg

Angajări - un post Șef Birou și un post Expert Comunicare AM

Angajare

08 Iulie, 2025

Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRB-I) organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării următoarelor posturi din cadrul Biroului Comunicare AM din Serviciul Asistența Te...

istockphoto-1303877287-612x612.jpg

Listele candidatilor declarati eligibili - concurs Sef si expert Biroul ...

Angajare

04 Iulie, 2025

Anexat se găsesc listele candidaților declarați eligibili în urma parcurgerii primei etape de examinare - concurs Șef BSC și concurs Expert soluționare contestații. Ambele anunțuri au fost publicat...