• Acasă
  • Cariere
  • Angajăm doi experți Evaluare Proiecte (cod SESP-AM/6 și SESP-AM/11), CIM, perioadă nedeterminată

Angajăm doi experți Evaluare Proiecte (cod SESP-AM/6 și SESP-AM/11), CIM, perioadă nedeterminată


Articol-Cariere-Cover.jpg

29 Septembrie, 2024

Agenția pentru Dezvoltare Regională București – Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării a două posturi de Expert Evaluare Proiecte (cod SESP-AM/6 și SESP-AM/11 din Statul de funcții, contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată) din cadrul Serviciului Evaluare si Selectie Proiecte AM (SESP-AM) din Departamentul Evaluare, Selecție și Contractare Proiecte AM.

Criterii obligatorii de recrutare:

  • Absolvent de studii superioare cu diplomă de licență în specializările care aparțin următoarelor domenii fundamentale de studii (conform Anexei 1 din HG 326/2019):
            ▪ matematică și științe ale naturii;

            ▪ științe inginerești;

            ▪ științe sociale;

  • Experiență profesională de minimum 3 ani;
  • Experiență de minimum 1 an în activități care țin de managementul proiectelor finanțate din fonduri europene sau/și din fonduri publice (elaborare/planificare/evaluare/contractare/implementare/ monitorizare, etc) ;
  • Capacitate de analiză și sinteză;
  • Orientarea spre atingerea obiectivelor;
  • Inițiativă și lucru independent;
  • Gestionarea eficientă a timpului de lucru;
  • Abilități de comunicare și relaționare;
  • Capacitate de lucru în echipă;
  • Discreție/confidențialitatea informațiilor;
  • Capacitate de adaptare la situații neprevăzute/sarcini noi;
  • Întocmirea de rapoarte/documente de sinteză;
  • Disponibilitate pentru efectuarea unor deplasări în regiune, cu ocazia vizitelor la proiectele aflate în curs de evaluare/selecție/contractare ;
  • Disponibilitate de a participa la diverse evenimente organizate de ADRB-I și de a face prezentări la aceste evenimente (seminarii, conferințe, grupuri de lucru, comisii, etc).
  • Abordare proactivă a problemelor;
  • Autoorganizare și capacitate de inovare;
  • Standarde morale și etice înalte;
  • Adaptabilitate socială, diplomație;
  • Responsabilitate;
  • Spirit de echipă;
Criterii a căror îndeplinire constituie un avantaj:

  • Absolvent de studii superioare de lungă durată (echivalent diplomă de master) în aceleași specializări și domenii fundamentale de studii specificate la criteriile obligatorii;
  • Absolvirea unor cursuri de instruire/specializare/perfecționare în domeniul studiilor urmate, precum și în alte domenii care țin de managementul proiectelor europene (activități de evaluare ale proiectelor, achiziții publice, monitorizare, etc);
  • Experiență profesională sau/și deținerea unor certificate/atestate/diplome/etc în următoarele domenii de activitate: achiziții publice, teme orizontale, DNSH, drept administrativ și/sau comercial, științe economice, ajutor de stat/minimis, cercetare-dezvoltare, inovare, proiectare, mobilitate urbană, patrimoniu public, construcții;
  • Experiență în activitatea de elaborare/ planificare/evaluare/contractare/ implementare/monitorizare a proiectelor cu finanțare din fonduri FEDR;
  • Experiență/participarea la elaborarea de ghiduri ale solicitantului;
  • Experiență în utilizarea MySmis 2014/ MySmis2021, RegAS.
  • Experiență în întocmirea unor documentații/materiale de prezentare și în susținerea acestora;
DESCRIEREA JOBULUI:

Principalele obiective ale postului:

 Asigurarea unor evaluări obiective și imparțiale ale cererilor de finanțare depuse în cadrul PR B-I 2021 - 2027, în conformitate cu procedurile și criteriile aplicabile în cadrul acestui program de finanțare.


Principalele atribuții și responsabilități ale postului:

  • Participarea la elaborarea ghidurilor solicitantului și la elaborarea criteriilor de eligibilitate și selecție ale proiectelor depuse în cadrul PR BI 2021-2027;
  • Sprijinirea activității de helpdesk, prin formularea răspunsurilor la întrebările potențialilor solicitanți/aplicanți cu privire la ghidurile solicitantului, apelurile de proiecte, precum și în legătură cu procedura şi metodologia de evaluare și selecţie a cererilor de finanţare depuse în cadrul PR BI 2021-2027;
  • Editarea apelurilor de proiecte prin introducerea datelor în MySMIS;
  • Editarea măsurilor de sprijin (ajutor de minimis/stat) în Registrul Ajutoarelor de Stat din România (RegAS) în conformitate cu ghidul de utilizare RegAS;
  • Organizarea și implicarea în procesele de evaluare ale proiectelor depuse în cadrul PR BI 2021 – 2027, asigurând transparența și imparțialitatea acestor procese, în conformitate cu procedurile de evaluare și cu prevederile din ghidurile solicitantului (face parte din comisiile de evaluare, completează grile, liste de verificare, rapoarte ETF, puncte de vedere, piste de audit, etc);
  • Elaborarea și susținerea de prezentări în cadrul evenimentelor organizate de AM PR BI 2021-2027 sau/și de terți în vederea lansării apelurilor de proiecte din cadrul PR BI 2021-2027;
  • Participarea la elaborarea și actualizarea procedurilor specifice SESP-AM;
  • Îndeplinirea oricăror alte atribuții solicitate de șefii ierarhici superiori, în limita legalității acestora.
Candidații interesați vor depune scrisorile de intenție și CV-urile actualizate la secretariatul Agenției sau pe e-mail la adresa adriana.dulgheriu@adrbi.ro, până la data de 16.09.2024, împreună cu Declarația de consimțământ GDPR ADRBI.

Netransmiterea acestei declarații împreună cu CV-ul și scrisoarea de intenție echivalează cu lipsa acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal și prin urmare nu se va putea evalua candidatura.

În funcție de numărul și relevanța candidaturilor primite, persoanele ale căror CV-uri vor fi declarate eligibile (îndeplinirea criteriilor obligatorii de recrutare și obținerea cel puțin a notei 7 la evaluarea activității anterioare, conform informațiilor din CV-uri) vor fi anunțate în termen util despre data/datele de organizare ale examinărilor stabilite pentru postul menționat.


istockphoto-1303877287-612x612.jpg

Rezultate concurs pentru ocuparea unor posturi în Serviciul Gestionare N...

Angajare

21 Iulie, 2025

Publicăm astăzi, 21 iulie 2025, rezultatele concursului pentru ocuparea postului de Șef Serviciu Gestionare Nereguli și a două posturi de Expert nereguli  (anunț publicat în data de 13 martie 2025 ...

Articol-Cariere-Cover.jpg

Prelungire durată depunere candidaturi pentru postul de asistent Șef AM ...

Angajare

18 Iulie, 2025

Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov anunță prelungirea perioadei de depunere a candidaturilor pentru postul de Asistent Șef Autoritate de Management (AM) - contract individual de mu...

istockphoto-1303877287-612x612.jpg

Lista candidați eligibili - concurs posturi Expert nereguli

Angajare

16 Iulie, 2025

Am publicat azi, 16 iulie 2025, lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea pentru ocupa...

istockphoto-1303877287-612x612.jpg

Rezultate concursuri pentru ocupare posturi Birou Soluționare Contestații

Angajare

14 Iulie, 2025

Publicăm astăzi, 14 iulie 2025, rezultatele concursurilor pentru ocuparea postului de Șef Birou Soluționare Contestații, respectiv a postului de Expert Birou Soluționare Contestații (anunțuri publi...

Articol-Cariere-Cover.jpg

Angajări - un post Șef Birou și un post Expert Comunicare AM

Angajare

08 Iulie, 2025

Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRB-I) organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării următoarelor posturi din cadrul Biroului Comunicare AM din Serviciul Asistența Te...

istockphoto-1303877287-612x612.jpg

Listele candidatilor declarati eligibili - concurs Sef si expert Biroul ...

Angajare

04 Iulie, 2025

Anexat se găsesc listele candidaților declarați eligibili în urma parcurgerii primei etape de examinare - concurs Șef BSC și concurs Expert soluționare contestații. Ambele anunțuri au fost publicat...