Angajăm expert gestiune proiecte!

- Experienta generala (prestarea activitatii în baza unui contract de munca) - minim 1 an;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
- Utilizare sistem operare Windows, pachet Office, cunostinte de Microsoft Project, utilizare Internet, posta electronica;
Criterii a caror indeplinire constituie un avantaj:
- Cursuri de instruire sau studii postuniversitare/ de masterat in domeniul managementului (cu precadere al managementului proiectelor);
- Cunoasterea si aplicarea legislatiei din domeniul reglementarilor si regulamentelor CE;
- Experienta in domeniul implementarii/dezvoltarii proiectelor din fonduri structural;
- Tehnici de analiza, sinteza si prelucrare a datelor;
- Detinerea permisului de conducere - categoria B;
Circumstante speciale :
- Posibilitatea efectuarii deplasarilor în interes de serviciu, conform activitatilor proiectelor aflate în implementare;
- Abilitatea de a sustine prezentari în public – conferinte.
Calitati personale:
- Gestionarea eficienta a timpului de lucru;
- Corectitudine, seriozitate, responsabilitate, entuziasm, flexibilitate, persoana sociabila.
Principalele obiective ale postului:
- Implementarea activitatilor proiectelor finantate prin Programul INTERREG EUROPE in care ADRBI este partener;
- Indeplinirea activitatilor necesare in vederea asigurarii rambursarii cheltuielilor efectuate in cadrul Programului INTERREG EUROPE (cereri de rambursare, clarificari, alte actiuni necesare, etc).
Principalele atributii si responsabilitati ale postului:
- Indeplineste activitati specifice contractelor de finantare in conformitate cu sarcinile trasate de catre de catre sefii SDMP respectiv DDAP;
- Participa la intocmirea tuturor livrabilelor rezultate din indeplinirea activitatilor in cadrul proiectelor INTERREG EUROPE;
- Asigura respectarea cerintelor privind informarea si publicitatea acolo unde este cazul ;
- Efectueaza in permanenta documentare in probleme legislative din domeniul specific de activitate;
- Asigura indeplinirea activitatilor rezultate in urma desfasurarii unor parteneriate incheiate in baza unor programe/ proiecte/ conventii etc. cu diferite entitati din afara Agentiei, conform ordinelor si dispozitiilor sefilor ierarhici de pe filiera ierarhica a postului;
- Participa la realizarea cererilor de rambursare a cheltuielilor efectuate in cadrul proiectelor INTERREG EUROPE, precum si la raspunsurile de clarificari si mentinerea legaturilor cu Autoritatea Nationala pentru INTERREG EUROPE;
- Gestioneaza relatiile cu diverse autoritati/ persoane in vederea bunei desfasurari a activitatilor proiectelor in desfasurare;
- Indeplineste activitati rezultate din contractarea a diverse servicii, bunuri sau lucrari necesare bunei desfasurari a activitatii departamentului, conform clauzelor contractuale si solicitarilor sefului departamentului (verificarea realitatii, regularitatii si legalitatii serviciilor, bunurilor sau lucrarilor achizitionate, avizarea efectuarii platilor, transmiterea documentelor de plata in timp util la Departamentul Financiar-Contabilitate, tinerea unor evidente, raportarea si monitorizarea indeplinirii clauzelor contractuale etc.).

Lista candidați eligibili - concursuri șef serviciu constatare și gestio...
Am publicat azi, 2.04.2025, lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea unui post de Șef...

Lista candidați selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare evalu...
Am publicat azi, 26.03.2025, Lista candidaților selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare a evaluatorilor - Profilurile A – Lucrari in constructii, E – Mediu, G – Inovare și H – Financiar ...

Continuăm procesul de recrutare, evaluare și selecție a candidaților la ...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRBI), în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional București-Ilfov 2021-2027, continuă procesele de recrutare, evaluare ș...

Angajam sef serviciu constatare si gestionare nereguli si doi experti ne...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării unui post de Șef Serviciu Constatare și Gestionare Nereguli [cod post - SCGN/1 din Statul ...