Angajăm experți contractare proiecte!

- Absolvent de studii superioare cu diplomă de licență în specializările care aparțin următoarelor domenii fundamentale de studii (conform Anexei 1 din HG 326/2019):
- Experiență profesională de minimum 3 ani;
- Experiență de minimum 1 an în activități care țin de managementul proiectelor finanțate din fonduri europene sau/și din fonduri publice (elaborare/planificare/evaluare/contractare/implementare/ monitorizare, etc) ;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Orientarea spre atingerea obiectivelor;
- Inițiativă și lucru independent;
- Gestionarea eficientă a timpului de lucru;
- Abilități de comunicare și relaționare;
- Capacitate de lucru în echipă;
- Discreție/confidențialitatea informațiilor;
- Capacitate de adaptare la situații neprevăzute/sarcini noi;
- Întocmirea de rapoarte/documente de sinteză;
- Disponibilitate pentru efectuarea unor deplasări în regiune, cu ocazia vizitelor la proiectele aflate în curs de evaluare/selecție/contractare ;
- Disponibilitate de a participa la diverse evenimente organizate de ADRB-I și de a face prezentări la aceste evenimente (seminarii, conferințe, grupuri de lucru, comisii, etc).
- Abordare proactiva a problemelor;
- Autoorganizare si capacitate de inovare;
- Standarde morale si etice înalte;
- Adaptabilitate socială, diplomație;
- Responsabilitate;
- Spirit de echipă;
- Absolvent de studii superioare de lungă durată (echivalent diplomă de master) în aceleași specializări și domenii fundamentale de studii specificate la criteriile obligatorii;
- Absolvirea unor cursuri de instruire/specializare/perfecționare în domeniul studiilor urmate, precum și în alte domenii care țin de managementul proiectelor europene (activități de evaluare ale proiectelor, achiziții publice, monitorizare, etc);
- Experiență profesională sau/și deținerea unor certificate/atestate/diplome/etc în următoarele domenii de activitate: achiziții publice, teme orizontale, DNSH, drept administrativ și/sau comercial, științe economice, ajutor de stat/minimis, cercetare-dezvoltare, inovare, proiectare, mobilitate urbană, patrimoniu public, construcții;
- Experiență în activitatea de elaborare/ planificare/evaluare/contractare/ implementare/monitorizare a proiectelor cu finanțare din fonduri FEDR;
- Experiență/participarea la elaborarea de ghiduri ale solicitantului;
- Experiență în utilizarea My Smis 2014/My Smis2021, ReGAS.
- Experiență în întocmirea unor documentații/materiale de prezentare și în susținerea acestora;
- Participarea la elaborarea ghidurilor solicitantului și la elaborarea criteriilor de eligibilitate și selecție ale proiectelor depuse în cadrul PR BI 2021-2027;
- Furnizarea promptă și completă a documentelor și informațiilor care trebuie aprobate de Comitetul de Monitorizare al PR BI 2021-2027 (metodologii, criterii de selecție etc);
- Sprijinirea activitatii de help-desk, prin formularea răspunsurilor la întrebările potențialilor solicitanți/aplicanți cu privire la ghidurile solicitantului, apelurile de proiecte, precum și în legătură cu procedura de contractare a cererilor de finanţare depuse în cadrul PR BI 2021-2027;
- Editarea apelurilor de proiecte, prin introducerea datelor în MY SMIS;
- Introducerea contractelor de finanțare ce se vor implementa prin scheme de ajutor de minimis/stat în Registrul Ajutoarelor de Stat din România (REGAS), în conformitate cu ghidul de utilizare REGAS;
- Desfășurarea activităților pe care le implică procesul de contractare a cererilor de finanțare depuse în cadrul PR BI 2021 – 2027, asigurând transparența și imparțialitatea acestor activități, în conformitate cu procedurile de contractare și cu prevederile din ghidurile solicitantului (solicitări de clarificări, solicitări de documente, grile de verificare, piste de audit, contracte/decizii de finanțare, puncte de vedere, etc);
- Participarea la elaborarea şi actualizarea procedurilor specifice SCP-AM;
- Elaborarea și susținerea de prezentări în cadrul evenimentelor organizate de AM PR BI 2021-2027 sau/si de terți în vederea lansării apelurilor de proiecte din cadrul PR BI 2021-2027;
- Îndeplinirea oricăror alte atribuții solicitate de șefii ierarhici superiori, în limita legalității acestora.

Rezultate concurs pentru ocuparea unui post de Expert Finanțări Programe
Publicăm rezultatele concursului pentru ocuparea unui post de Expert finanțări programe din cadrul Serviciului Finanțări Programe - anunț publicat în data de 1 iulie 2025. Lista a fost pseudonimiz...

Lista candidatilor declarati eligibili in urma parcurgerii primei etape ...
Concursul pentru ocuparea unui post de Analist de date (cod CAMSAM/2 - CIM durată nedeterminată) - anunt postat pe site-ul ADRB-I in data de 10 Octombrie 2025 Publicăm astăzi, 4 noiembrie 2025, Lis...

Lista candidați eligibili - concurs două posturi de Expert control finan...
Publicăm lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea a două posturi de Expert control fi...

Lista candidați eligibili - concurs posturi din cadrul Serviciului Evalu...
Publicăm lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea unor posturi din cadrul Serviciului...

