Angajăm experți contractare proiecte!

- Absolvent de studii superioare cu diplomă de licență în specializările care aparțin următoarelor domenii fundamentale de studii (conform Anexei 1 din HG 326/2019):
- Experiență profesională de minimum 3 ani;
- Experiență de minimum 1 an în activități care țin de managementul proiectelor finanțate din fonduri europene sau/și din fonduri publice (elaborare/planificare/evaluare/contractare/implementare/ monitorizare, etc) ;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Orientarea spre atingerea obiectivelor;
- Inițiativă și lucru independent;
- Gestionarea eficientă a timpului de lucru;
- Abilități de comunicare și relaționare;
- Capacitate de lucru în echipă;
- Discreție/confidențialitatea informațiilor;
- Capacitate de adaptare la situații neprevăzute/sarcini noi;
- Întocmirea de rapoarte/documente de sinteză;
- Disponibilitate pentru efectuarea unor deplasări în regiune, cu ocazia vizitelor la proiectele aflate în curs de evaluare/selecție/contractare ;
- Disponibilitate de a participa la diverse evenimente organizate de ADRB-I și de a face prezentări la aceste evenimente (seminarii, conferințe, grupuri de lucru, comisii, etc).
- Abordare proactiva a problemelor;
- Autoorganizare si capacitate de inovare;
- Standarde morale si etice înalte;
- Adaptabilitate socială, diplomație;
- Responsabilitate;
- Spirit de echipă;
- Absolvent de studii superioare de lungă durată (echivalent diplomă de master) în aceleași specializări și domenii fundamentale de studii specificate la criteriile obligatorii;
- Absolvirea unor cursuri de instruire/specializare/perfecționare în domeniul studiilor urmate, precum și în alte domenii care țin de managementul proiectelor europene (activități de evaluare ale proiectelor, achiziții publice, monitorizare, etc);
- Experiență profesională sau/și deținerea unor certificate/atestate/diplome/etc în următoarele domenii de activitate: achiziții publice, teme orizontale, DNSH, drept administrativ și/sau comercial, științe economice, ajutor de stat/minimis, cercetare-dezvoltare, inovare, proiectare, mobilitate urbană, patrimoniu public, construcții;
- Experiență în activitatea de elaborare/ planificare/evaluare/contractare/ implementare/monitorizare a proiectelor cu finanțare din fonduri FEDR;
- Experiență/participarea la elaborarea de ghiduri ale solicitantului;
- Experiență în utilizarea My Smis 2014/My Smis2021, ReGAS.
- Experiență în întocmirea unor documentații/materiale de prezentare și în susținerea acestora;
- Participarea la elaborarea ghidurilor solicitantului și la elaborarea criteriilor de eligibilitate și selecție ale proiectelor depuse în cadrul PR BI 2021-2027;
- Furnizarea promptă și completă a documentelor și informațiilor care trebuie aprobate de Comitetul de Monitorizare al PR BI 2021-2027 (metodologii, criterii de selecție etc);
- Sprijinirea activitatii de help-desk, prin formularea răspunsurilor la întrebările potențialilor solicitanți/aplicanți cu privire la ghidurile solicitantului, apelurile de proiecte, precum și în legătură cu procedura de contractare a cererilor de finanţare depuse în cadrul PR BI 2021-2027;
- Editarea apelurilor de proiecte, prin introducerea datelor în MY SMIS;
- Introducerea contractelor de finanțare ce se vor implementa prin scheme de ajutor de minimis/stat în Registrul Ajutoarelor de Stat din România (REGAS), în conformitate cu ghidul de utilizare REGAS;
- Desfășurarea activităților pe care le implică procesul de contractare a cererilor de finanțare depuse în cadrul PR BI 2021 – 2027, asigurând transparența și imparțialitatea acestor activități, în conformitate cu procedurile de contractare și cu prevederile din ghidurile solicitantului (solicitări de clarificări, solicitări de documente, grile de verificare, piste de audit, contracte/decizii de finanțare, puncte de vedere, etc);
- Participarea la elaborarea şi actualizarea procedurilor specifice SCP-AM;
- Elaborarea și susținerea de prezentări în cadrul evenimentelor organizate de AM PR BI 2021-2027 sau/si de terți în vederea lansării apelurilor de proiecte din cadrul PR BI 2021-2027;
- Îndeplinirea oricăror alte atribuții solicitate de șefii ierarhici superiori, în limita legalității acestora.

Lista candidați eligibili - concursuri șef serviciu constatare și gestio...
Am publicat azi, 2.04.2025, lista candidaților declarați eligibili după prima etapă de examinare, „Eligibilitatea – Evaluarea activității anterioare a candidaților” pentru ocuparea unui post de Șef...

Lista candidați selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare evalu...
Am publicat azi, 26.03.2025, Lista candidaților selectați după cea de-a XII-a sesiune de recrutare a evaluatorilor - Profilurile A – Lucrari in constructii, E – Mediu, G – Inovare și H – Financiar ...

Continuăm procesul de recrutare, evaluare și selecție a candidaților la ...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRBI), în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional București-Ilfov 2021-2027, continuă procesele de recrutare, evaluare ș...

Angajam sef serviciu constatare si gestionare nereguli si doi experti ne...
Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării unui post de Șef Serviciu Constatare și Gestionare Nereguli [cod post - SCGN/1 din Statul ...