• Acasă
  • Cariere
  • Angajare - un post de Expert finantari programe din cadrul Serviciului finantari programe (SFP)

Angajare - un post de Expert finantari programe din cadrul Serviciului finantari programe (SFP)


irregularities.jpg

30 Iunie, 2025

Agenția pentru Dezvoltare Regională București–Ilfov organizează recrutare externă (Cod procedură: E7 – recrutare prin anunț extern) în vederea ocupării unui post de Expert finantari programe (cod SFP/2 - CIM durată nedeterminată) din cadrul Serviciului finantari programe (SFP).  

Criterii obligatorii de recrutare:
 
-       Absolvent studii superioare,  cu diploma de licenta;
-       Experienta generala (prestarea activitatii în baza unui contract de munca)  - minim 1 an;
-       Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu.
 
Criterii a caror indeplinire constituie un avantaj:
-       Cursuri de instruire sau studii postuniversitare/ de masterat in domeniul managementului (cu precadere al managementului proiectelor);
-       Cunoasterea si aplicarea legislatiei din domeniul reglementarilor si regulamentelor CE;
-       Experienta in domeniul implementarii/dezvoltarii proiectelor din fonduri structurale;
-       Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
-       Tehnici de analiza si prelucrare a datelor.
-       Detinerea permisului de conducere - categoria B.
 
Deprinderi/abilități/calități personale:
-       Utilizare sistem operare Windows, pachet Office (nivel avansat), 
-       Cunostinte de Microsoft Project, Utilizare Internet, posta electronica
-       Capacitate de multitasking.
-       Capacitatea de a prezenta și susține conferințe și prezentări în public.
-       Posibilitatea efectuarii deplasarilor în interes de serviciu
 
Calități personale: Gestionarea eficienta a timpului de lucru, corectitudine, seriozitate, responsabilitate, entuziasm, flexibilitate.
 
Obiectivul postului:

-       Pregatirea si gestionarea in bune conditii a cererilor de finantare si a deciziilor de asistenta tehnica a PR 2021-2027, prin indeplinirea activitatilor specifice;
  
Principalele atribuții și responsabilități ale postului:
 
-       Indeplineste activitati specifice deciziilor de finantare in conformitate cu sarcinile trasate de sefii ierarhici de pe filiera ierarhica a postului;
-       Participa la indeplinirea sarcinilor rezultate din activitatile prevazute in cadrul deciziilor de
finantare PR BI;
-       Documentare permanenta in probleme legislative din domeniul specific de activitate;
-       Asigura indeplinirea activitatilor rezultate in urma desfasurarii unor parteneriate incheiate in baza unor programe / proiecte / conventii etc. cu diferite entitati din afara Agentiei, conform ordinelor si dispozitiilor sefilor ierarhici de pe filiera ierarhica a postului;
-       Participa la intocmirea cererilor de finantare, a cererilor de prefinantare / plata / rambursare, a modificarilor deciziilor de finantare, a raspunsurilor la solicitarilor de clarificari si mentinerea legaturilor cu Autoritatea de Management PR BI (AM PR BI)
-       Gestioneaza relatiile cu diverse autoritati / persoane in vederea bunei desfasurari a activitatilor specifice.
 
Candidații interesați vor trimite scrisorile de intenție și CV-urile actualizate pe e-mail la adresa alina.tanasa@adrbi.ro, până la data de 14.07.2025, împreună cu Declarația_consimțământ_GDPR_ADRBI
Netransmiterea acestei declarații împreună cu CV-ul și scrisoarea de intenție echivalează cu lipsa acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal și prin urmare nu se va putea evalua candidatura.
În funcție de numărul și relevanța candidaturilor primite, persoanele ale căror CV-uri vor fi declarate eligibile (îndeplinirea criteriilor obligatorii de recrutare și obținerea cel puțin a notei 7 la evaluarea activității anterioare, conform informațiilor din CV-uri) vor fi anunțate în termen util despre data/datele de organizare ale examinărilor stabilite pentru posturile menționate.

rezultat.jpg

Rezultatul examenului pentru ocuparea postului de Șef Departament Autori...

Angajare

03 Iulie, 2025

Rezultatul examenului pentru ocuparea postului de Șef Departament Autorizare Proiecte AM [cod DAP-AM/1 din Statul de funcții, Contract Individual de Muncă (CIM) pe durată nedeterminată]    – anunț ...

Articol-Cariere-Cover.jpg

Angajare - un post de Asistent Șef Autoritate de Management (AM)

Angajare

03 Iulie, 2025

Agenția pentru Dezvoltare Regională București – Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării unui post de Asistent Șef Autoritate de Management (AM) - cod post CAMSAM/2 din Statul d...

evaluatori.jpg

Angajari - Un post Consilier juridic & 5 posturi Expert contractare proi...

Angajare

30 Iunie, 2025

Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRB-I) organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării următoarelor posturi din cadrul Serviciului Contractare Proiecte AM (SCP-AM) din ...

irregularities.jpg

Reluarea procedurii de recrutare în vederea ocupării a două posturi de E...

Angajare

30 Iunie, 2025

Anunț privind reluarea procedurii de recrutare în vederea ocupării a două posturi de Expert nereguli [cod post - SGN/2 și SGN/3 din Statul de Funcții, CIM durată nedeterminată] din cadrul Serviciul...

Articol-Cariere-Cover.jpg

Angajari (SESP-AM) - Un Consilier juridic & 8 posturi Expert/Evaluator p...

Angajare

30 Iunie, 2025

Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov (ADRB-I) organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării următoarelor posturi din cadrul Serviciului Evaluare si Selectie Proiecte AM (SES...

regional-planning.png

Căutăm un expert planificare regională și un expert dezvoltare portofoli...

Angajare

26 Iunie, 2025

Agenția pentru Dezvoltare Regională București-Ilfov organizează recrutare externă (E7) în vederea ocupării unui post de Expert planificare regională [cod post - SPDRPP/3  din Statul de Funcții, CIM...